دوباره اشک هایم مرا شستند..

متن مرتبط با «سلامي تويتر» در سایت دوباره اشک هایم مرا شستند.. نوشته شده است

سلامی از تو

  • نیلوبلاگ

    میان خاطرات من سلامی مانده بود از تو شبیه "دوستت دارم"، پیامی مانده بود از تو اگرچه حفظ بودم بازهم می خواندم از رویش برای دلخوشی xa0حسن ختامی مانده بود از تو قلم را میگرفتم نا خودآگاه از تو میگفتم درون شعر هایم التزامی مانده بود از تو تو و سیگار هر دو ترکتان بسیار مشکل بودxa0 xa0 تو بدتر حین ترکت چند کامی مانده بود از تو مرا می کشت "دلکش" با نوای "بردی از یادم"xa0 xa0 درونم قصه های نا تمامی مانده بود از تو شماره تلفن تو همچنان در گوشی من بود به زخم تازه ی xa0من التیامی مانده بود از تو xa0...

    ادامه مطلب