میان خاطرات من سلامی مانده بود از تو
شبیه "دوستت دارم"، پیامی مانده بود از تو
اگرچه حفظ بودم بازهم می خواندم از رویش
برای دلخوشی حسن ختامی مانده بود از تو
قلم را میگرفتم نا خودآگاه از تو میگفتم
درون شعر هایم التزامی مانده بود از تو
تو و سیگار هر دو ترکتان بسیار مشکل بود
تو بدتر حین ترکت چند کامی مانده بود از تو
مرا می کشت "دلکش" با نوای "بردی از یادم"
درونم قصه های نا تمامی مانده بود از تو
شماره تلفن تو همچنان در گوشی من بود
به زخم تازه ی من التیامی مانده بود از تو
به صحبت مینشستم با پیام ساکتت هر شب
خدا را شکر اقلا یک کلامی مانده بود از تو
یاشار نقی زاده
ما را در سایت دوباره اشک هایم مرا شستند.. دنبال میکنید
برچسب: سلامي تويتر,سلامي توجه صوب سلمان بن سلطان, نویسنده: بازدید: 44